بازگشت باقري قدرت ما را 2 برابر مي‌كند

 بازگشت باقري قدرت ما را 2 برابر مي‌كند




 

 


بازگشت باقري قدرت ما را 2 برابر مي‌كند


تاریخ : جمعه ،
29 مرداد 1389

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس اظهار کرد: پرسپوليس به حقش در بازي با راه‌آهن رسيد.


محمد نوري زننده‌ي يکي از گل‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار مقابل راه‌آهن درباره‌ي اين بازي اظهارکرد: بازي خوبي بود و فکر مي‌کنم پرسپوليس به حقش در اين مسابقه رسيد. تيم ما بايد پيروز مي‌شد چرا که زيبا بازي کرد و توانست موقعيت‌هاي گلزني زيادي را هم روي دروازه حريف ايجاد کند.

وي درباره‌ي گلي که براي تيمش به ثمر رساند گفت: آن زحمت تمام بازيکنان بود. خدا خواست که آخرين کار را در آن حرکت من انجام دهم تا توپ وارد دروازه شود. راه‌آهن هم در اين مسابقه تيم خوب و يکدستي ظاهر شد که مي‌تواند در آينده بسيار موفق باشد.

وي در واکنش به صحبت‌هاي يکي از بازيکنان راه‌آهن که گفت: تيمش با داشتن موقعيت‌هاي زياد شايسته پيروزي بر تيم پرسپوليس بود تصريح کرد: آنها نظر خودشان را مي‌گويند، اما راه‌آهن شانس آورد که بيش از ما گلي دريافت نکرد. همه ديدند که ما چه تعداد فرصت‌هاي گلزني داشتيم. خودم به تنهايي سه موقعيت ايده‌آل را نتوانستم بزنم. هر چند وظيفه داشتم به عنوان هافبک به خط حمله اضافه شوم.

نوري در پاسخ به اين سوال که آيا بازگشت کريم باقري به ترکيب تيم پرسپوليس جايگاه او را متزلزل نمي‌کند، گفت: کريم باقري يکي از اسطوره‌هاي فوتبال پرسپوليس است و من افتخار مي‌کنم کنار او حضور داشته باشم. هيچ وقت دنبال اين مسايل نبودم و معتقدم حضور دوباره‌اش در ترکيب تيم قدرت پرسپوليس را دو برابر مي‌کند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل